Jumaat, 7 Ogos 2009

Flu yang kebah..

Lama dah aku tak update blog ni. Apa nak buat, teruk aku kena demam kali ni. Maklum lah, dah lama tak demam teruk. Last aku kena demam camni sampai kena cucuk kan *toooot* masa tahun 2006. Demam yang membuatkan aku berhenti seketika dari ketagihan nikotina (tapi sekarang dah isap balik, apa cerita?)

DVD Unledded dari Portdy dah sampai minggu lepas lagi. Tapi sampai sekarang tak berkesempatan nak tengok. DVD Dio lu pun wa belum amik lagi bro. Asyik terbongkang je kat umah dek penangan flu & batuk ni. Minggu depan wa try usha untuk lu ye bro?

Ingat nak letak lirik "Demam - Stacy" tapi nanti dituduh aku AFundi dia lak kan? hahaha. So aku letak la lirik lagu dari satu band otai UG dulu. Kalau korang follow scene UG korang mesti tau lagu ni. Tajuk je demam tapi lirik takde kena mengena langsung...hahaha



make your mind and come to me
i'll give you what you want
don't you know i love you so
day by day i'll be around
dream the same thing every night
and hope you'll be right by my side

with my eyes i could see
that you just fooling around with me
i don't know what should i do
to make you coming back to me
with my heart i could feel
that you are the one that i adore
don't you ever go away from me

as the day and years passed by
i know that i'm surely die
with your shadows in my eyes
it's telling me that you're still mine
my mama said don't you ever cry
my daddy said just fuck off and die

(fever by subculture. taken from album "love n' hate")

Nak dengar lagu ni klik sini...

(kredit gambar untuk kamal)

6 ulasan:

Portdy berkata...

take care dude!

berteromber berkata...

lama tak dengar lagu ni..rasa macam aku ada kaset ni dulu..tp sekarang ntah...nak kena selongkar gobok ni..

deaf-angel berkata...

smoga speedy recovery.

rajin2 makan ubat huhu.

matakucing berkata...

nak cpt baik aku tau cam ner.. AM & ju hahaha

eddie dewanaga berkata...

oksigen tembakau tu kena kasik slow-down bro...

*ceh... gua pandai nasihat orang, gua berasap mcm org sembur Aedes lagi teruk.

speedrider berkata...

jangan marah sebab aku asyik perli ko isap rokok balik. hahahahahaha

minggu lepas aku dah kena cucuk kat pungkog, sebab demam dan pening jugak!! pesal doktor tu tak bagi MC 2 minggu kat aku hah!!!???

BARBARIK PENTAS KERAS – PENUTUP MELAZATKAN UNTUK TAHUN 2022

Ura-ura untuk mengadakan konsert ini sudahpun sampai ke telinga aku sejak sebelum PM DS Ismail Sabri umumkan negara memasuki fasa pra-pand...