Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2008

Pilih & Raya 2008

Semenjak parlimen bubar sampai la ke hari "buang kertas dalam peti lutsinar", aktiviti aku agak sibuk terutama waktu malam. Dilantik memegang portfolio penolong s/u Pusat Daerah Mengundi memang agak memenatkan walaupun takde kerja yang nak dibuat sebenarnya..hahaha. Ye la, walaupun kerja takde, tapi kedatangan ke bilik gerakan kena dipastikan penuh tiap2 malam walau hanya untuk minum kopi. Kedatangan di ambil tu.. Pilih & Raya kali ni seperti juga macam yang lepas-lepas, macam ulangan lagu yang selalu keluar waktu-waktu ni gak. Didominasi oleh parti "tu" merangkap parti yang melantik aku sebagai s/u tu..haha. Cuma kali ni kami bertambah advance dengan secara terang-terangan berkempen secara terus dalam peti tv. Agak terkejut gak aku pasal pendekatan macam ni tak de sebelum-sebelum ni (tolak tepi kempen2 dalam warta berita. Cerita lain). Jauh dalam hati aku, aku teringin nak tengok jumlah pembangkang bertambah dalam Parlimen & DUN. Bukan apa, kengkada

Countdown to extinction..Toto live!

Kalau nak ikut dari tarikh hari ni, kurang sebulan je lagi sebelum konsert ni mula. Aku lak belum lagi beli tiket. Tapi insyaallah memang akan beli..huhuh. Hm..nampak gaya macam yang pernah rasa dulu, konsert ni bakal aku layan sorang2 je gamaknya. Apa ada hal..Toto bukan selalu datang Malaysia. Apa jadi pun, Gua henjut je..hahaha I hear the drums echoing tonight But she hears only whispers of some quiet conversation She's coming in twelve-thirty flight Her moonlit wings reflect the stars that guide me towards salvation I stopped an old man along the way Hoping to find some old forgotten words or ancient melodies He turned to me as if to say: "Hurry boy, it's waiting there for you" It' s gonna take a lot to drag me away from you There's nothing that a hundred men or more could ever do I bless the rains down in Africa Gonna take some time to do the things we never had The wild dogs cry out in the night As they grow restless longing for some solitary company I

Take a rest..Have a Kit Kat..haha

Sekadar selingan. Best giler kalu karakter aku betul-betul macam ni..hahah What MUHAMMAD ZAINI BIN SHARUDIN Means You are confident, self assured, and capable. You are not easily intimidated. You master any and all skills easily. You don't have to work hard for what you want. You make your life out to be exactly how you want it. And you'll knock down anyone who gets in your way! You are a very lucky person. Things just always seem to go your way. And because you're so lucky, you don't really have a lot of worries. You just hope for the best in life. You're sometimes a little guilty of being greedy. Spread your luck around a little to people who need it. You are truly an original person. You have amazing ideas, and the power to carry them out. Success comes rather easily for you... especially in business and academia. Some people find you to be selfish and a bit overbearing. You're a strong person. You are usually the best at everything ... y

Rentak Juara....

Agak-agak band aku boleh lepas ke saringan Rentak Juara ni? Phuh....