Sabtu, 31 Oktober 2009

Happy birthday..

Pejam celik, pejam celik, tak sangka akhirnya "benda" yang dulunya macam tak ada sambutan sudah setahun bertapak...

"Benda" yang dulunya tidak diberi perhatian tetapi hanya dengan sekali tayangan "Melodi" akhirnya sehingga kini menjadi sebutan..(Thanks bro Nas Ahmad!)

"Benda" yang dulunya hanya duduk diam di tengah Malaysia sekarang ni sudah semakin melebarkan sayapnya hingga ke Kota Singa..

"Benda" yang pada mulanya dianggap mengarut kerana mengenakan bayaran untuk menyokong sesebuah kumpulan akhirnya sekarang makin bertambah keahlian hari demi hari..

Semoga "benda" ni akan sentiasa berkembang dan dapat memberi manfaat kepada mereka yang menyokongnya..Tanpa pendokong-pendokong di luar sana, "benda" ini takkan dapat melebarkan sayapnya dari Perlis sampailah ke Sabah dan Singapura..

Selamat menyambut Ulang Tahun Pertama Sayap-Sayap Wings! (31/10/2009). Satu-satunya kelab peminat rasmi di Malaysia yang diasaskan dan diterajui oleh peminat untuk peminat.

5 ulasan:

Syamsulfaiz berkata...

Zan kau ke yg tubuhkan kelab ni?

zan berkata...

Bukan aku Syam..aku watak kecil je..hehe

Idea 4 orang yang bergabung untuk menubuhkan kelab ni (bukan Wings tau..hehe)

Tapi President kami terlebih dahulu pergi mengadap Ilahi. Tinggal kami bertiga bersama ahli2 yang setia menyokong untuk meneruskan legasi arwah..Al-Fatihah.

matakucing berkata...

hehe cite "benda" gak huhu3
tahniah

eddie dewanaga berkata...

selain lu dgn arwah Ijan, sapa lagi 2 org bro..?

Tanpa Nama berkata...

mr president dah xder.....harap beliau tenang dialamnyer....

BARBARIK PENTAS KERAS – PENUTUP MELAZATKAN UNTUK TAHUN 2022

Ura-ura untuk mengadakan konsert ini sudahpun sampai ke telinga aku sejak sebelum PM DS Ismail Sabri umumkan negara memasuki fasa pra-pand...