Tiap-tiap hari aku blog hopping dari satu blog ke satu blog. Terutama blog-blog kawan-kawan dalam blog list. Satu yang aku dapat simpulkan, sekarang ni macam ada satu wabak yang melanda. Virus malas update blog. Dengan aku punya blog pun tak update..hahaha. Kecuali kawan-kawan yang menyahut cabaran brader ben dengan 1hari : 1entry : 1malaysia. Yang lain semua sepesen je ngan aku..hahaha

Minggu ni agak "sucks" untuk pasukan kegemaran aku, Liverpool. Kalah dengan Fulham sabtu lepas, game semalam pun boleh seri je dengan Lyon. Alahai..memang dapat rasakan team musim ni team yang paling lemah. Macam-macam rumusan yang boleh dibaca dalam internet. Yang mengutuk memang bersepah. Tapi apa pun, kalah menang Liverpool tetap dihatiku..hahaha. Dari zaman Road To Wembley lagi sampai sekarang, memang tu satu-satunya pasukan pujaan aku untuk bola sepak Inggeris.

Nak ulas album rasa malas. Kebetulan malam kekalahan dengan Fulham tu aku lepak dengan seorang penyokong Arsenal dari Singapura, Deaf. Dengan pesanan yang "panas" macam baru keluar dari oven tu, S.A.P & Jar Of Flies selamat tiba ke tangan aku. Tunggu aku khatam dengar album tu baru aku ulas ek? Untuk makluman awal, kedua-dua itu adalah tajuk album Alice In Chains yang boleh dikategorikan sebagai extended player (E.P) dan memang dah sampai tahap "dinasour" kalau nak carik balik. Terima kasih kepada ebay dan juga Deaf yang sudi menjadi perantara aku dengan penjual..hahaha

Jadi sementara menunggu aku khatam kedua-dua cd tersebut, layankan dulu satu lagu dari Jar of Flies..(bersama penyanyi baru untuk promosi "Black Gives Way To Blues")