Isnin, 24 November 2008

Welcome to the machine...



Hari pertama aku di tempat kerja baru. Jumlah staf berkali ganda dari tempat lama. Tapi..suasana kerja yang terlalu berbeza. Hampir 180 darjah berpusing. Langsung tak related dengan apa yang aku buat selama ini. Seperti kata Dr. Sakuma dalam cerita Jepun lakonan "awek" aku Nanako Matsushima "Yamato Nadeshiko"..."Manusia akan terasa sesuatu benda itu penting hanya apabila dia sedar dia akan kehilangan benda tersebut.." (terjemahan rawak).

Aku rasa aku dah buat silap lagi kali ni....

3 ulasan:

deaf-angel berkata...

"Langsung tak related dengan apa yang aku buat selama ini."

Ni ayat klassik zan.
Ayat Immortal ni..
dilalui ramai insan sejak abis sekolah sampai tua..

apa pun..

BEST WISHES \m/

zan berkata...

Betul tu Deaf..

Ayat tu ayat klasik. Takkan hilang ayat tu. Tapi tu la. Kita sering buat benda yang sebenarnya tak patut dibuat & akan ulang balik penggunaan ayat tersebut..

carvedijan berkata...

Maka terbarai le 2 tahun hidup tanpa tembakau ko di PUTRAJAYA

BARBARIK PENTAS KERAS – PENUTUP MELAZATKAN UNTUK TAHUN 2022

Ura-ura untuk mengadakan konsert ini sudahpun sampai ke telinga aku sejak sebelum PM DS Ismail Sabri umumkan negara memasuki fasa pra-pand...