Bersiaran dari Putrajaya..tempat kerja baru aku. Semua baru. Environment baru, komputer baru, office mate baru, serba-serbi baru. Masih cuba nak menyesuaikan diri dengan opis ni. Nak hisap rokok pun kena lepak tandas. Dah macam budak sekolah la plak..hahaha.

Sting kata "Kalau kita sayang dekat seseorang, lepaskan dia".. boleh ke macam tu? Takkan dia pun terpengaruh dengan peribahasa melayu "sayangkan anak tangan-tangankan, sayang kan isteri tinggal-tinggalkan"...hm

p/s: Aku tengah dalam mood layan Sting. Jadi terhasil lak topik ni..huhuhu