Musim-musim sekarang ni, memang antara musim yang aku paling tak suka. Musim yang selalu buat aku termenung, mengeluh dan kadang-kadang rasa marah dengan diri sendiri..

(Presence)

Bila tengok orang ada, timbul sejenis perasaan dengki, jaki dan seribu satu macam rasa yang akhirnya membuatkan aku geram kepada orang yang dah memilikinya..




(Ummagumma Double Disc)

Kadang-kadang aku terpikir.."adakah agak terlambat untuk aku memulakan?" "Mungkin orang yang ada dia lebih awal dari aku. Jadi harga yang perlu dibayar juga tidaklah semahal sekarang". Pada yang lewat seperti aku, kadang-kadang harga yang perlu dibayar hm..boleh mengusutkan kepala..


Tapi apakan daya..kerana perasaan suka dan sayang, akan ku turutkan juga la kan. Bak kata orang tua-tua..alang-alang menyeluk perkasam, biar sampai ke pangkal jalan..er maksud aku lengan..


(Wish You Were Here Inside Lyrics)
Eh..korang pikir apa?....

.
.
.
.
.

Hehehe..kalau korang ingat aku dah kemaruk nak kawin, perasaan kemaruk tu belum sampai tahap kronik lagi beb. Maksud aku tak la sampai aku perlu berkeluh-kesah dalam blog ni..hehe. Yang aku maksudkan sekarang hobi baru aku ni. Misi untuk melengkapkan koleksi Pink Floyd & Led Zeppelin sebelum penghujung tahun 2009. Yang aku sasarkan hanya cakera padat. Tapi bila dah terjebak dengan LP ni..hmm "no turning back" kata Poetic Ammo dalam iklan Digi beberapa tahun lepas..

p/s: Boxset "Warchest" tu sekadar prop tambahan. Aku pinjam dari kawan. Jadi kalau nak review pun rasa macam tak ngam la plak kan? Tunggu jadi milik aku baru aku review ok?


This morning I made the call
The one that ends it all
Hanging up, i wanted to cry
But dammit, this wells gone dry
Not for the money, not for the fame
Not for the power, just no more games
But now I'm safe in the eye of the tornado
I can't replace the lies, that let a 1000 days go
No more living trapped inside
In her way I'll surely die
In the eye of the tornado, blow me away
You'll grow to loathe my name
You'll hate me just the same
You wont need your breath
And soon youll meet your death
Not from the years, not from the use
Not from the tears, just self abuse
Who's to say, whats for me to say...be...do.
Cause a big nothing it'll be for me
The land of opportunity
The golden chance for me
My future looks so bright
Now I think I've seen the light
Can't say what's on my mind
Can't do what I really feel
In this bed I made for me
Is where I sleep, I really feel
I warn you of the fate
Proven true to late
Your tongue twist perverse
Come drink now of this curse
And now I fill your brain
I spin you round again
My poison fills your head
As I tuck you into bed
You feel my fingertips
You wont forget my lips
You'll feel my cold breath
Its the kiss of death
(Tornado Of Souls)