Isnin, 13 Oktober 2008

Apabila tengah bosan...

Your results:
You are Green Lantern
























Green Lantern
60%
Superman
55%
Spider-Man
55%
Hulk
55%
Robin
50%
Iron Man
45%
Supergirl
43%
Batman
40%
The Flash
35%
Wonder Woman
33%
Catwoman
30%
Hot-headed. You have strong
will power and a good imagination.


Click here to take the Superhero Personality Test



p/s: Bau laut Batu Feringgi masih kuat kat hidung aku. Sisa-sisa terakhir nasi kandar "Line Clear" sudah aku keluarkan pagi tadi. Sistem komputer pulak buat hal..tak nak kasi aku buat payment.. Jadi, waktu-waktu senggang macam ni apa lagi nak buat? Update blog la kan?

p/s1: P/s di atas adalah intro untuk entry aku yang seterusnya..tunggu..

1 ulasan:

deaf-angel berkata...

green lantern cam low profile gitu ler.. aku tak ingat sangat pasal dekni nye keterroran.

feringgi? aku semenjak dua menjak asyik dengar lagu 1511 ah ko

BARBARIK PENTAS KERAS – PENUTUP MELAZATKAN UNTUK TAHUN 2022

Ura-ura untuk mengadakan konsert ini sudahpun sampai ke telinga aku sejak sebelum PM DS Ismail Sabri umumkan negara memasuki fasa pra-pand...