Sabtu, 25 Ogos 2012

Dirgahayu!


Apa persamaan antara Gene Simmons, Elvis Costello, Tim Burton, Rob Halford, Vivian Campbell & Billy Ray Cirrus? Ya! Mereka semua aktif dalam penggunaan otak kiri iaitu terlibat dalam bidang seni hiburan. Siapa tak kenal Kiss, Judas Priest, Def Leppard, lagu She & Achy Breaky Heart serta filem-filem Beetlejuice, Edward Scissorhands dan Sleepy Hollow.

Mereka memang hebat dan terkenal dalam lapangan masing-masing. Kiranya mereka ini sudah boleh diletakkan dalam kategori lagenda dan layak diangkat sebagai Sifu dalam bidang mereka.

Tapi, ada satu lagi persamaan mereka selain terlibat aktif dalam bidang seni hiburan. Apa dia?

Cubalah teka...
*
*
*
*
*
*
*
Dah dapat?
*
*
*
*
*
*
*
Apa dia?
*
*
*
*
*
*

Ya, mereka berkongsi tarikh lahir yang sama! Mereka semua lahir pada 25 Ogos dan secara tak langsung mereka juga berkongsi tarikh lahir dengan aku dan Mawi (world!)...ha ha ha.

Justeru, dirgahayu diucapkan kepada mereka (dan kepada aku juga!). Untuk aku? Tak nak banyak. Kalau terasa nak beli hadiah, aku cuma nak balik gitar aku yang kena curi dulu je. Sudah tentu bukan yang dah hilang tu. Nak yang lain la..ha ha ha! 



6 ulasan:

berteromber berkata...

selamat hari jadi...yang ke 25 kan?...


heheheh...

zan berkata...

Terima kasih inche' Berto!

deaf-angel berkata...

happy birthday zan..

zan berkata...

Terima kasih inche' Def!

Portdy berkata...

salam lebaran dan salam belated birthday en zan..

aku baru dapat comment hari ni sebab asyik failed soalan authentication kat bawah...tapi tak bermakna aku ni robot.

zan berkata...

Hahaha. Terima kasih inche' Nemut-Nemut!

BARBARIK PENTAS KERAS – PENUTUP MELAZATKAN UNTUK TAHUN 2022

Ura-ura untuk mengadakan konsert ini sudahpun sampai ke telinga aku sejak sebelum PM DS Ismail Sabri umumkan negara memasuki fasa pra-pand...