Rabu, 27 Jun 2012

Kadang-Kadang Bila Debar Itu Datang...


Sekarang ni ramai yang kata blogging sudah ketinggalan zaman. Ramai juga yang mengeluh bosan bila buka Facebook. Ramai yang sudah mula berkicau "sendiri-sendiri" dalam Twitter. Aku termasuk dalam golongan ketiga. Bilamana Facebook sudah jadi macam laman "aku-lagi-best-mulia-masuk syurga awal-dari-kau" dan laman untuk perang saraf politik.

Masalah bagi aku walau di Twitter "debar" itu tetap ada. Dan bilamana debar itu datang, memang rasa macam celaka! Tapi, siapalah aku yang nak menolak bukan?

Dan bilamana punca "debar" itu sudah bersuara (aku rasa dia perasan!), takde apa-apa yang aku nak cakap lagi. Benda ni aku sudah buat banyak kali dan apa salahnya untuk kali ini pun, aku sekadar ulang semula perkara yang sama....

Angkat kaki bilamana aku rasa "debar" itu bukan untuk aku...senang bukan?



Baru aku tahu ada tasik nama Debar...

1 ulasan:

Nadia berkata...

Satu lagi pasal facebook: "Hidup aku lagi best dari korang"..Hehe. And yes, "malapetaka cinta"..Muahahaha..

BARBARIK PENTAS KERAS – PENUTUP MELAZATKAN UNTUK TAHUN 2022

Ura-ura untuk mengadakan konsert ini sudahpun sampai ke telinga aku sejak sebelum PM DS Ismail Sabri umumkan negara memasuki fasa pra-pand...