Masa bulan-bulan puasa ni, kebanyakan kita akan terkenang benda-benda yang pernah berlaku masa kita kecik dulu. Time tu la teringat taktik mandi sambil minum air paip, teringat pengalaman kena tangkap dengan polis pasal main meriam (macam nak kenai je?) dan macam-macam lagi la.

Tapi masa bulan-bulan puasa ni pulak aku teringat masa aku darjah IV 18 tahun dulu. Masa tu bukan bulan puasa pun. Masa aku sekolah petang (sekolah agama). Aku boleh teringat akan satu rancangan tv yang pada masa tu, merupakan satu benda yang kuat "influence" dia sampaikan ramai kawan-kawan kelas aku masa tu sanggup ponteng kelas agama semata-mata nak tengok tv.

Tak nafikan pasal cerita ni jugakla yang membuatkan aku suka kat sukan ni. Walaupun dalam siaran tu, heronya adalah pasukan perempuan tapi..apa ada hal kan? Dan aku pernah hampir-hampir nak percaya yang "sommersault berpusing" tu memang benar-benar boleh dilakukan..haha

Sungguh tak kena langsung dengan suasana ramadan yang nak habis ni kan? hehe