Aku tak berniat nak mengulas filem di atas. Aku cuma berangan-angan alangkah bestnya kalau memori dalam kepala otak kita ni boleh di padam-padam macam dalam filem ni. Dalam bulan pose ni, macam2 memori yang melintas dan terlintas di dalam kepala aku ni. Macam biasa la, ada yang best, ada yang tak. Tapi banyak yang tak best. Dan memori yang tak best ni la yang aku nak buang dari benak aku ni.

Tapi, memori ape yang aku nak buang eh? Banyak sangat memori yang aku nak delete ni..Hm..pikir sat. Yup, dah dapat. Aku ingat aku nak buang memori di saat aku kenal dengan sorang minah ni. (ya, entry ni berkaitan dengan pompuan). Walaupun aku tak der ape2 hubungan dengan dia, setakat kawan (itupun kalau boleh dipanggil kawan), tapi memori pasal minah ni memang banyak menghantui kepala otak aku ni. Dan tak sedikit mimpi2 dalam tidur aku yang turut dikacau oleh dia..Damn! Kan ke bagus kalau aku tak pernah kenal kau ..............?


Kamu seperti hantu
Terus menghantuiku
Kemana pun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku

Salahku biarkan kamu
Bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari fikiranku ini

Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu

Tubuhku ada disini
Tetapi tidak jiwaku
Kosong yang hanya kurasakan
Kau telah tinggal di hatiku

Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu

(lirik dari Dewa19)