Hari ni aku nak masukkan gambar je dalam entri kali ni. Sebenarnya trip ke Tioman ni aku pergi tahun lepas, tapi sekarang baru teringat nak upload dalam blog. Nasihat aku, kalau betul2 nak bercuti, nak honeymoon, Tioman tempat yang terbaik..heheh

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dalam bot masa nak ke pulau..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dalam bot jugak..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Bukti gambar diambil dalam bot..hehe

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tioman..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jeti Panuba Inn..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pandangan chalet sebelah dari bilik aku..Jiran aku mat saleh ni..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tak goyang ke tengok air laut warna ni..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Malu bertanya sesat jalan..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jalan2 masuk kampung..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ikan..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ikan lagi..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hutan..