Khamis, 13 September 2007

Search n Ramadhan..

Salam sejahtera dan Salam Ramadhan. Macam agak lambat aku nak upload video ni. Tapi takpe la kan. "Better late than never"..hehe. Kepada mereka2 yang tak berkesempatan nak pergi tengok Search perform hari tu, kat sini ader dua klip yang aku dapat amik. Ingat nak amik lebih tapi memory card digi cam aku tak besar n tangan aku lenguh nak pegang kamera tinggi2..haha.



Gadisku..



Gothik Malam Edan..


Kepada semua umat islam yang membaca blog aku ni, selamat menyambut ramadhan aku ucapkan dan selamat menjalani ibadah puasa. Semoga ramadhan kali ini menjanjikan perubahan yang baik untuk kita semua. Marhaban Ya Ramadhan..

"Nawaitu sauma ghadin 'an adaai fardhu shahri ramadhaana haazihissanati lillahi ta'aala.."

p/s: Update terbaru..untuk gambar2 sekitar konsert, sila klik sini

2 ulasan:

carvedijan berkata...

Salam Ramadhan,

Zani, ko tengok video GME tu, Nasir main pakai pick ke?

zan berkata...

Tak pakai. Bersunguh betul ko nak tau dia pakai pick ke tak..
Naper?

BARBARIK PENTAS KERAS – PENUTUP MELAZATKAN UNTUK TAHUN 2022

Ura-ura untuk mengadakan konsert ini sudahpun sampai ke telinga aku sejak sebelum PM DS Ismail Sabri umumkan negara memasuki fasa pra-pand...